- Zamówione towary wydawane są firmie kurierskiej w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, nie później jednak niż o godzinie 15.
Jaki jest czas potrzebny na dostawę?
- standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego licząc od momentu ich wydania z magazynu
Co oznacza termin „dostępny” ?
- towar dostępny oznacza, że znajduje się w magazynie centralnym. Wymaga zapakowania i przygotowania do przekazania firmie kurierskiej.
Co oznacza termin „na zamówienie”?
- stany magazynowe niektórych produktów, utrzymywane są na poziomie niezbędnego minimum wynikającego ze statystycznego zapotrzebowania rynku i jedynie w odosobnionych przypadkach ich realizacja wymaga dodatkowych prac lub produkcji. W takich sytuacjach , termin realizacji zamówienia kształtuje się na poziomie 7-14 dni. Dokładny termin możliwej wysyłki ustalisz kontaktując się z nami.
Czy towary są sprawdzane przed wysyłką?
- wszystkie towary są sprawdzane pod kątem ilościowym i jakościowym bezpośrednio przed ich wysyłką
Czego dotyczy cena w sklepie?
- w sklepie mamy do czynienia z trzema podstawowymi rodzajami towarów, dla których zostały ustalone ceny jednostkowe za: metr bieżący, sztukę lub komplet a cena jednostki sprzedaży podana jest na karcie produktu - w przypadku listew, cena 1 sztuki w większości przypadków dotyczy przeliczenia ceny jednostkowej przez jej długość
Dlaczego nie mogę zakupić 1 metra listwy?
- zdecydowana większość produktów oferowana jest w odcinkach 200, 235 oraz 240 cm, i nie ma możliwości ich dzielenia oraz sprzedaży w krótszych odcinakach. Do koszyka należy dodawać ilości będące wielokrotnością odcinków w jakich dostępny jest produkt a informacja o jaką wartość należy powiększyć koszyk wyświetlana na bieżąco. W zakładce Tabele długości na kartach produktów, zamieszczone są podstawowe przeliczniki
Czym jest kod rabatowy i gdzie go wpisać?
- kody rabatowe są jednorazowego użytku - obniżają one koszty zakupu, najczęściej poprzez zmianę cen części lub wszystkich produktów w koszyku - z użycia kodu rabatowego można zrezygnować przed zakończeniem składania zamówienia. w tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku\ - kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie koszyka, a następnie go aktywować
Rabaty
System automatycznie nalicza rabaty, których wysokość zależy od wartości zamówienia. Rabaty te są widoczne jedynie przez zalogowanych.
W jaki sposób mogę uzyskać rabat?
Istnieją dwa zasadnicze sposoby uzyskania rabatu w sklepie: - skontaktować się z biurem obsługi. Twój doradca poprosi Cię o zarejestrowanie/zalogowanie i przydzieli jednorazowy lub stały rabat, ewentualnie poda kod rabatowy, który należy wpisać w odpowiednie okno na stronie Twojego koszyka. - zarejestrować się i zalogować do sklepu; system automatycznie przydziela odpowiednie rabaty zarejestrowanym klientom
Czym jest gratis i jak z niego korzystać?
Oprogramowanie sklepu, każdorazowo analizuje zawartość koszyka i przydziela rabaty lub gratisy. Gratis jest formą rabatu (premii) za realizowane zakupy i nie ma możliwości zwiększenia jego ilości na tych samych warunkach. Jeżeli chcesz powiększyć ilość produktu, który w Twoim koszyku jest gratisem, możesz dodać go w cenie jaką widzisz na jego karcie produktu.
Czy są dostępne listwy elastyczne / giętkie?
Listwy elastyczne posiadają w swoim symbolu : F lub Flex.
Czym skutkuje zapisanie do Newslettera ?
Szanujemy prywatność i nie zasypujemy nikogo spamem. Zapisanie do newslettera, służy jedynie wysłaniu naszej oferty. W każdym momencie możliwe jest automatyczne wypisanie z listy, do czego należy wykorzystać otrzymany w korespondencji link.
Gdzie znajdę fakturę lub paragon?
Dokumenty zakupu wysyłamy w formie elektronicznej na adres mail podany w zamówieniu. Prosimy sprawdzić pocztę w tym katalog zawierający spam.