» Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

  • Jaki jest termin wysyłki?
- Zamówione towary wydawane są firmie kurierskiej w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku,  nie później jednak niż o godzinie 15.
  • Jaki jest czas potrzebny na dostawę?
- standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego licząc od momentu ich wydania z magazynu
  • Co oznacza termin „dostępny” ?
- towar dostępny oznacza, że znajduje się w magazynie centralnym. Wymaga zapakowania i przygotowania do przekazania firmie kurierskiej.
  • Co oznacza termin „na zamówienie”?
- stany magazynowe niektórych produktów, utrzymywane są na poziomie niezbędnego minimum wynikającego ze statystycznego zapotrzebowania rynku i jedynie w odosobnionych przypadkach ich realizacja wymaga  docelowego importu.  W takich sytuacjach , termin realizacji zamówienia kształtuje się na poziomie 7 dni.
  • Czy towary są sprawdzane przed wysyłką?
- wszystkie towary są sprawdzane pod kątem ilościowym i jakościowym bezpośrednio przed ich wysyłką
  • Czego dotyczy cena w sklepie?
- w sklepie mamy do czynienia z trzema podstawowymi rodzajami towarów, dla których zostały ustalone ceny jednostkowe za: metr bieżący, sztukę lub komplet a cena jednostki sprzedaży podana jest na karcie produktu
- w przypadku listew, cena 1 sztuki w większości przypadków dotyczy przeliczenia ceny jednostkowej przez jej długość
  • Dlaczego nie mogę zakupić 1 metra listwy?
- zdecydowana większość produktów oferowana jest w odcinkach 200, 235 oraz 240 cm, i nie ma możliwości ich dzielenia oraz sprzedaży w krótszych odcinakach. Do koszyka należy dodawać ilości będące wielokrotnością odcinków w jakich dostępny jest produkt a informacja o jaką wartość należy powiększyć koszyk wyświetlana na bieżąco.
W zakładce Tabele długości na kartach produktów, zamieszczone są podstawowe przeliczniki
  • Czym jest kod rabatowy i gdzie go wpisać?
- kody rabatowe są jednorazowego użytku
- obniżają one koszty zakupu, najczęściej poprzez zmianę cen części lub wszystkich produktów w koszyku
- z użycia kodu rabatowego można zrezygnować przed zakończeniem składania zamówienia. w tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku\
- kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie koszyka, a następnie go aktywować
  • Rabaty
System automatycznie nalicza rabaty, których wysokość zależy od wartości zamówienia.
Rabaty te są widoczne jedynie przez zalogowanych.
 
  • W jaki sposób mogę uzyskać rabat?
Istnieją dwa zasadnicze sposoby uzyskania rabatu w sklepie:
-
skontaktować się z biurem obsługi. Twój doradca poprosi Cię o zarejestrowanie/zalogowanie i przydzieli jednorazowy lub stały rabat, ewentualnie poda kod rabatowy, który należy wpisać w odpowiednie okno na stronie Twojego koszyka.
- zarejestrować się i zalogować do sklepu; system automatycznie przydziela odpowiednie rabaty zarejestrowanym klientom
  • Czym jest gratis i jak z niego korzystać?
Oprogramowanie sklepu, każdorazowo analizuje zawartość koszyka i przydziela rabaty lub gratisy.
Gratis jest formą rabatu (premii) za realizowane zakupy i nie ma możliwości zwiększenia jego ilości na tych samych warunkach.
Jeżeli chcesz powiększyć ilość produktu, który w Twoim koszyku jest gratisem, możesz dodać go w cenie jaką widzisz na jego karcie produktu.
  • Czy są dostępne listwy elastyczne / giętkie?
Listwy elastyczne posiadają w swoim symbolu : F lub Flex.
  • Czym skutkuje zapisanie do Newslettera ?
Szanujemy prywatność i nie zasypujemy nikogo spamem.
Zapisanie do newslettera, służy jedynie wysłaniu naszej oferty.
W każdym momencie możliwe jest automatyczne wypisanie z listy, do czego należy wykorzystać otrzymany w korespondencji link.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl